Sunday, December 5, 2010

Müts naabriplikale

on alanud üsna kesiselt, kahjuks, kuna meie pere on tabanud jube haigusteralli hoopis ja seda ma ilmselgelt võidan. Oksendamiseni ajav köha ja meeletu nohu ning täna tekkis Kristjanil veel silmapõletik :S . Aga see selleks.

Siiski sain ma valmis mütsi naabriplikale.

Selle mütsi tegemiseks tuli kududa 22664 silma. Müts on tehtud Titan Wool Winner lõngast, nr 3 varrastega. Kokku kulus mõlemat värvi 1,5 tokki. Tegumood ja idee on minu omalooming. Müts on tehtud voodriga

Näo ümbrus ja salli ääred on üle heegeldatud, et nad paremini hoiaks.


Mütsi muster (mida ma veidi kohandasin endale sobivaks) pärineb Muhvi blogist, mis muide on üks väga hea blogi! Üks mu lemmikutest!
Aga selline ta siis kokkuvõttes saigi ;)



Ja et ma ikka tõtt räägin, siis uuest mütsist kootud juba 6034 silma. Piilupilt on siin:


Aga enne selle valmis saamist tuleb teha üks kiire tellimus muus käsitöötehnikas, mida loodan esitleda homme hommikul.

Väga paha on olla haige just detsembri kuus, kui jõuluvana koti täitmine täies hoos ja nii palju on vaja teha:(

1 comment:

  1. See müts on küll megahästi õnnestunud ja kenake! Tubli töö.

    ReplyDelete