Tuesday, May 3, 2011

Küsimus köitjatele/albumi meistritele!

Juba pikemat aega olen vaevanud oma pead murega, millist lõikealust osta, mis kannataks skalpellnuga. Need lapitehnika tarbeks mõeldud lõikematid ei pea vist väga kaua noarüüstamisele vastu? Meil siin Sinellis on järgmine valik (enamusel pole juures infot, mille jaoks ta täpsemalt on):



Äkki on kellegi midagi sarnast? Nõme on see, et neid ei saa minna kohapeale vaatama, kuna neid saab vaid netipoest osta. Aga ma ju ei tea, milline peaks olema üks köitja lõikealus. Mis kannataks seda pidevat noaga retsimist? Marmorist laud oleks muidugi väga mõistlik, aga vaevalt et seda meelt ka mu rahakott ja mees on:))


Seega jään ootama teie kommentaare, milliseid alusvahendeid teie kasutate?!



Päikest ja kevadet!

9 comments:

  1. Mul endal on sellisest materjalist nagu see tumeroheline ja olen seda ikka varsti pea 5-aastat kasutanud ja näeb välja endiselt nagu tutikas.
    Sõbrannal täpselt sama alus ja ta ka rahul. Me küll kasutame lapitööks ja lõikame seal peal lapitöö rullnoaga. Milline see skalpellnuga on?
    Pisikepatsik

    ReplyDelete
  2. See skalpellnuga on nagu teradega nuga. Mõtlesin, et äkki see retsib seda alust rohkem.

    ReplyDelete
  3. Ausalt öeldes pole sellise asjaga oma matil käinud. Aga rullnuga on tegelikult sama terav ja olen kuulnud, et mõned tegijad lõikavad sellega ka paberit.
    Samas on lapitöö lõikealus mingist "ime" materjalist, mis end ise väidetavalt parandab. Ja seega peaks ka skalpellnoale vastu pidama. (olen näinud matti, mida on 10 a. pea iga päev kasutatud lapitöö noaga ja sel olid kasutusjäljed paista, aga endiselt kasutuskõlblik.) Nii, et ma usun, et väga ära retsida ei tohiks.
    Pisikepatsik

    ReplyDelete
  4. Suured tänud sulle! Ma ostan prooiviks kõige väiksema mati ja katsetan sellega veidi.

    ReplyDelete
  5. Mina ei ole kahjuks üldse veel seda matti kasutand. Olen siiani kasutanud puidust alust. Hiljuti kontoritarvetes käies, tuttav müüja soovitas sellist. Midagi sarnast nagu see keskmine foto.
    Ise ta olla 2 aastat seal peal lõiganud skalpelli taolise noaga ja sügavaid jälgi seal ei olnud. Tahan kindlasti kunagi ka endale selle soetada, seda enam tahan lapitehnikat ka rohkem katsetama hakata.
    Kas ostsid endale ära? Kuidas on?

    ReplyDelete
  6. Kle ostsin jah, analoogse nagu see roheline on. Ostsin esialgu väiksema (reaalis tahaks saada 45*60 vähemalt). Lähiajal proovin ära, siis võin kommenteerida, kuidas mulje on.

    ReplyDelete
  7. ise kasutan köitmise puhul liimpuidust alust, kuid järjest enam tunnen sellisest spetsalusest puudust


    jään ka kasutusmuljeid ootama

    ReplyDelete
  8. Sain endale täna hommikul 30*45 mati emadepäevaks! :D
    Hea kokkusattumus, ainuke vihje oli mõni aeg tagasi poes, kui seda vaatasin! :D

    ReplyDelete
  9. Heheee! Lahe kingitus ju! No, vaatame, kes esimesena muljeid jagab siis matist:))

    ReplyDelete