Friday, November 25, 2011

Helkurpäkatsid

Mõned ajad tagasi nägin Sirtsuk'i blogis vahvaid helkurpäkapikke. Samal ajal paluti mul Kr kooli heategevuslaada jaoks midagi meisterdada. Mõtlesin, et imehea idee oleks just need päkatsid sinna teha. Nõusolek Sirtsukilt käes (et ma tema ideed kasutada võin), käisin kangast ja muud materjali soetamas. Isegi paberist lõiked sai tehtud ja tükid välja lõigatud. Mõned päkatsid ka prooviks tehtud. Siis aga tuli hulgim veel pakilisemaid asju vahele ja nii jäi see idee mõneks nädalaks soikku. Ja oi kui kiire see nädal mul nendega oli. Laupäeva õhtul pean need ära viima.



Esmaspäeval tegin 4 päkatsit 10 tundi :))))). Teisipäeval lõikasin 16 päkapikku välja (õudne küll, aga 2 nädalat tagasi välja lõigatud päkatsid läksid vahepeale kolimise käigus kogemata valesse kotti ja rändasid prügikasti :S) ja õmblesin 12 neist kokku. Neljapäeval tegin ülejäänud neli ja lõikasin välja uued 20 päkapikku, millest pooled said ka helkurid peale. Täna hommikul lõikaisn välja ülejäänud puuduvad osad (100m paela punusin juba paar nädalat tagasi ära).



Täna kulus 20 päkapiku kokku õmblemiseks vaid 5 tundi (uskumatu, kui palju võtab aega pisidetailide õmblemine, ümberpööramine, paelte paika sättimine, triikimine jne jne jne). Aga valmis ma need kõik sain ja ise olen ülimalt rahul:)). Jalgades ja kätes ning mütsi nööris on ära kasutatud helkurpaela, seega lisaks kõhule helgivad ka kõik muu:)). Pimedatel talveõhtutel igavesti head asjad lapse jope külge panemiseks. Pealegi veel rõõmsad ka:).



Nii palju siis selleks korraks! Varrastel hetkel turbod taga ja te ei kujuta ette ka, kui graafikust maas ma omadega olen ja mida kõike peab 1. detsembriks valmis tegema. Aga see on nii minu moodi:))).

Teie, Mytsi Wabrik

4 comments:

  1. Väga lahedad! Imetlesin neid toona ka Sirtsuki blogis. Vahva kui tema omadele nüüd järglasi juurde tuli. Praegusel pimedal ajal eriti tänuväärsed!

    ReplyDelete
  2. Oh, vahva on näha Sinu päkatseid. Tunduvad jah väga lihtsad, aga aega võtavad küll.
    Võtsin endal ka mingi aeg aega ja nikerdan 1tunniga 5 päkapikku. :D
    Kas Mardilaadal käisid? Ei trehvanud Sind kahjuks...

    ReplyDelete
  3. Aitäh kõigile!

    Käisin küll Mardilaadal- lapsed esinesid seal laupäeva hommikul. Aga ega ma tervet laata läbi ei saanudki käia. Nagu sa isegi ilmselt nägid, siis oli rahvast meeletult ja vahepeal tuli lausa jõumeetodil läbi trügida, et edasi pääseda. Mulle selline mass väga ei istu, seega täitsa lõpuni ei käinudki. Lapsed hakkasid ka juba kurja häält tegema, sest koguaeg oli kellegi küünarnukk nendel näos kinni. Kahjuks ei trehvanud paljusid tuttavaid, kes olid sinna müüma tulnud. Oleks nii tahtnud näha Sind!

    ReplyDelete