Sunday, February 26, 2012

Soojavarustus

Tere taas üle pika aja! Aeg lendab lennutiivul ja kohe kuidagi ei jõua enam blogisse. Vähemalt mitte nii palju kui sooviks. Aga ma nüüd püüan kõik takkajärgi siia üles panna.

Kõigepealt katsikukink:



Tegin ühe kombe ja 2 mütsi ning pildialbumi ühele pisikesele preilile. Vahelduseks kasutasin mütside kudumisel ka teiste häid ideid:).



Lõng: Baby Soft
Vardad: 3,5 ja 4,0
Idee: Ravelry




Lõng: Baby Soft
Vardad: 4,0
Idee: Ravelry


Kombe sai valmis juba siis kui ma polnud veel 100% kindel, et tuleb tüdruk, seega värvivalik tuli selline unisex:).

Lõng: Schoeller Stahl Fortissima socka Mexiko color (kahekordselt)
Vardad: 3,5 ja 4,0
Idee: omalooming

************************************************************

Seejärel läks hirmus külmaks see ilm meil siin. Laps soovis juba ammuilma omale sooja kampsunit. Isegi lõng oli tal juba välja valitud. Käis koguaeg seda paitamas. Ka idee, milline kampsun olema peab, oli lapsel olemas. Tahtis meremehe kampsunit. Mina alguses võtsin seda sõna-sõnalt ja pakkusin lapsele erinevaid meremehe kampsuneid. Laps ei soovinud ühtegi neist. Lõpuks tabasin ära, et ta soovib hoopis sellist "lotakat" kampsunit nagu meremeestel seljas on, st pole liibuvalt seljas:). Idee tuli ühest doksaatest, kus näitab neid "hulle" meremehi, kes Atlandi ookeanist kala püüavad:). Seal oli ühel meremehel analoogne kampsun seljas.



Oi kui palju ma seda harutasin, sest kampsun oli kord liiga lai, siis jälle liiga kitsas.



Elus esimest korda katsetasin teha kampsunit ilma õpetuseta, st katse-eksitusmeetodil. Ausalt- rohkem ei tahaks nii enam. Ma pole ikka üldse kohe kampsunite kuduja. Kokku tegin seda kampsunit ligi 2 nädalat. Suurusele 134/140. See on kõige suurem asi, mida ma oma kuduhooliku aja jooksul teinud olen. Enam kunagi ei taha ma nii suurt asja nii peenikeste varrastega teha:).



Aga lõpptulemus sai just selline nagu laps oli seda omale ette kujutanud ja võin kinnitada, et ta kannab seda absoluutselt iga päev:).




Lõngaks Drops Alpaca (kokku kulus 3,5 tokki sinist ja 1 tokk helerohelist)
Vardad: 2,5 ja 2,75
Idee: omalooming ja lapse visioon


Peatse tegemisteni!


12 comments:

  1. :) Lapsed ja nende loodavad seosed on ikka naljakad küll, sest kes teine tuleks selle peale, et laia kampsuni asemel kutsuda seda meremehe omaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On jah nii. Ise poleks selle peale tulnudki, et sellist võrdlust tekitada, sest kampsunit vaadates ei teki mul küll mingit assotseerumist merega:). Aga laps käib ringi ja räägib, et tal meremehe kampsun:).

      Delete
  2. Väga vahvad tegemised taas. :) Su pojal on sama hea fantaasia kui emmelgi:P
    Mis suuruses sul see katsikukingi kombe tuli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kombe on ca 56-60cm lapsele. Ma ühe tudukombe järgi tegin:)

      Delete
    2. Voi miten söpönen haalari pikkuiselle. Nuo myssyt on myös nättejä :)

      Delete
  3. See kampsun on küll väga lahe, tore, et pojale nii meeldib!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meeldib tõesti! Ta ei luba seda isegi vahepeal pesta. Kardab, et hommikuks ei kuiva ära:)

      Delete
  4. Toredad tööd! Mulle meeldib meremehe kampsun väga. Sellise võiks teha täiskasvanulegi ja erinevaid kraevariante proovida. On omas lihtsuses väga stiilne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Mina igatahes rohkem seda sellest lõngast teha ei taha:)). Mitte, et lõngal midagi viga oleks, aga minu jaoks 2,5 varrastega kampsunit kududa oli ikka ulme küll:).

      Delete
  5. Mulle meeldib ka see kamps, minu meeles on väga äge (aga jah, nii peenikeste varrastega ilmselt andis pusida :D)
    terv, Jutapille

    ReplyDelete