Tuesday, April 10, 2012

Kevadekuulutajad

Kevad on ametlikult käes juba mõnda aega. Ja mütsidki valmis juba mõnda aega. Kõigepealt valmis müts endale. Mul on ju kollased kummikud, kuhu juurde vajasin ilmtingimata kollast mütsi.
Lehtedega mustrike sai sisse kootud vaba käega. Mingit kindlat joont polnud. Käänasin-väänasin nii nagu hetkel meeldis. Tulemus sai minulik:).
Lõngaks: mingi kollane villane, lehed käsitsi värvitud villane lõng ja alpaca.
Vardad: 2,5
Idee: omalooming


Järgmisena tegin valmis mütsi lapsele. Ta juba aasta tagasi palus, et ma teeks talle haikala mütsi. Aga siis läks väga kiirelt suviseks see ilm ja nii see tegemata jäigi. Nüüd siis tuli see taas päevakorda.
Eks Ravelry's on palju erinevaid kalamütse. Ma siis tegin ka ühe. Neid kõrval uimesid ma tegelikult ei tahtnud teha, aga laps ütles, et siis pole see üldse haikala müts.
Lõngaks: HP Kick
Heegelnõel nr 4,5
Idee: Ravelry kala mütsidest inspireerituna


Lõpuks siis veel üks müts. See müts valmis lihtsalt üks õhtu kui oli isu midagi kududa aga konkreetset ideed polnud. Võtsin lõngakorvist ettejuhtuvad puuvillased lõngad ja hakkasin kuduma. Selline ta sai.

Soonikusse on lisatud ka traditsiooniliselt kumminiit. Minu arvates on see hädavajalik eriti just puuvillaste mütside puhul. Vähemalt minu kogemused näitavad, et puuvillasest lõngast tehtud mütsi soonikäär kipub ajajooksul venima. Siis on hea, et kumminiit ei lased seda liialt välja venida ja müts jääb vormi hoidma.

Lõngad: erinevad puuvillased lõngajäägid (Rowan, Drops, Nature jne)
Vardad 3,5
Idee: omalooming


Nii, selleks korraks kõik. Aga juba homme esitlen ma uut tegemist. See on valmis, aga ma tahan teha sellest eraldi postituse, kuna see on tiba teistlaadi tegemine ja võibolla on sellest kasu ka teistele emmedele;)


Päikeselist päevajätku kõigile!


8 comments:

  1. Kumminiidi nõksu ma proovinud ei ole, aga kindlasti võtan juba järgmiste mütside puhul kasutusele. Suur tänu hea nõu eest!

    ReplyDelete
  2. Väga mõnusad mütsid, see kollane on tõeline kevadekuulutaja!

    ReplyDelete
  3. Nii tore Sinust üle hulga aja kuulda / lugeda!
    Väga mõnusad mütsid!

    ReplyDelete
  4. Jällegi mitu mõnusat mütsi! Tore, et sa endast ikka märku annad ja veel nii kevadiselt!

    ReplyDelete
  5. Väga mõnusad mütsid!
    Küsimus kumminiidi kohta, et kas venitad seda ka kui sisse kood või kood sama lõdvalt, kui lõnga.

    ReplyDelete
  6. Aitäh kõigile! Pole tõesti tükk aega aktiivne olnud. Prioriteedid on tiba muutunud, seega hobist on saanud taas hobi:).

    Sirtsuk- kumminiidi võtan lõnga kõrvale sõrmele jooksma nii nagu jookseb. Ei pinguta teda ega koo ka lõdvemalt.

    ReplyDelete
  7. Küll on huvitavad! Haikala on muidugi super, aga kollane väga minugi maitse!

    ReplyDelete