Friday, March 22, 2013

Polka Dot kampsun

Esimest korda tegin ma kampsuni iseendale. Leidsin Villapeikkoa lehelt ühe ilusa kampsuni ja ma lihtsalt nii väga tahtsin seda omale teha. Ostsin juhendi ja hakkasin kuduma. See oli siis jaanuari kuus. Vahepeal kaotasin ma oma kudusoolika ära ja nii see kampsun ootas teist varrukat peaaegu kuu aega. See nädal tuli aga kudumisisu tagasi ja lõpetasin kampsuni ära.


Ma olen nii rahul kampsuniga! See on just see, mida ma soovisin omale. Selline mõnus, lihtne, igapäevane kampsun. Õpetus oli väga hea ja arusaadav. Aitäh, Suvi, hea juhendi eest! Tänu sellele kudumisele olen nüüd indu nii täis, et alustasin kampsuni kudumist mehele :P. Eks me vaata, millal selle valmis saan :)).


Pildid on tehtud minu poja poolt, sest ise on nii raske endast pilti teha. Ja ma nii tahtsin oma uue kampsuniga eputada, et ei mallanud oodata, kuni saaks korralikud pildid teha. Nööbid on ka valed, aga kodus polnud 4. ühesugust nööpi hetkel. 

Lõngaks: Novita Aito Suomalainen Sukkalanka
Vardad: 3,5 ja 4
Õpetus: Villapeikkoa


Peatsete tegemiste ja nägemisteni!


8 comments:

  1. Ah mis kena kampsun! Sa näed selles nii rõõmus välja ja sobib kui valatult! Armas :)

    ReplyDelete
  2. Oo, kena! Vahvad värvid :) Edu mehe kampsuni kudumisel!

    ReplyDelete
  3. See on ülikena ja nii sinulik!!!

    ReplyDelete
  4. Väga lahe kampsun, ilus kampsun, mõnus kampsun jne..... Tubli!

    ReplyDelete
  5. Suur töö ja sobib Sulle hästi!

    ReplyDelete
  6. See on tõesti tore mudel ja erinevad nööbid sobivad ju hästi!

    ReplyDelete
  7. Aitäh! Ma ise olen ka lõpmata rahul ja kampsun on ka juba esimese pesu üle elanud ja näeb endiselt hea välja, seega see lõng sobib kampsuni kudumiseks väga hästi!

    ReplyDelete