Sunday, January 2, 2011

Head uut aastat!

Ja ongi juba 2011 aasta käes! Vahva! Ja et pikka ja mõtetut mula ei viitsi ajada, siis asume kohe asja kallale.

2011 aasta tuleb minu jaoks käsitöö maailmas tõsiselt töökas! Ja et ma seda ära ei unustaks, osalen ma ilmselt minu jaoks ühel suurimal käsitöörallil: Mustrimaailma kuduralli 2011! See saab olema põnev, sest väike võistlusmoment on tegelikult jube heaks motivaatoriks!

Ja seoses sellega saan esitleda 2011 aasta esimest tööd! Revideerisin oma lõngakasti ja diivanialuseid lõngakotte ning avastasin, et mul on sellist nö liigset lõnga liiga palju. Mitte piisavalt, et midagi endale teha, aga piisavalt, et nikerdada sellest midagi lapsele. Et mütsitegemise hoog on hetkel puhkusel, siis tuli mulle meelde üks imearas väike tüdruk, kellele sobivad ideaalselt kleidid! Nii siis otsisingi netist ühe sobiva mustri ja hakkasin kuduma. Sisusliselt valmis see eilse õhtu/ööga. Vaid veid soonikut olin jõudnud mõned päevad varem kududa. Aga siin ta siis on:




Selle kleidi jaoks oli vaja kokku kududa 10884 silma, millest ralli jaoks läheb arvesse 9804 silma.
Lõngaks on Steinbach Wolle Rübezahl (200g/410m), kollane, kulus seda 108g ehk pool tokki.
Vardad olid nr 4 ja 5
Idee pärineb Ravelry'st.


Päikest ja põnevust uuel aastal soovides,

1 comment:

  1. Väga ilus päikseline algus uuele aastale!
    Head uut aastat!

    ReplyDelete