Friday, January 14, 2011

Natuke kudumist ja palju köitimist

Kõigepealt bolero. See valmis juba eelmine nädal, aga lõngaotsade peitmine pole absoluutsel minu lemmiktegevus. No kohe kuidagi ei viitsinud varem sellega tegeleda. Eile aga võtsin end kätte ja tegin selle ära.


Lõngaks sama, mis eelmises postituses tehtud kleit
Vardad: 3,5 ja 4
Idee: Ravelry'st
Silmade arv: 12558


Kalender-märkmikud


Neid sai kokku 4. Oi, kuidas ma nendega vaeva nägin. Kaks päeva ma voltisin neid, 2 päeva õmblesin kinni, ühe õhtu tegelesin tagaserva liimimisega ja järgmisel päeval sai asuda siis kaante meisterdamise ja köitmise kallale. Ja ega see mitte ei tahtnud libedalt sujuda. Küll ei hakkanud kaaned korralikult käima, siis ei jäänud sirgelt, siis... ühesõnaga probleeme oli palju. Aaa, ühe märkmiku köitsin valetpidi kokku ka ja siis pidin jälle otsast alustama. Vahepeal tahtsin juba käega lüüa, aga südametunnistus ja kange Eesti naise jonn ei andnud asu ning nii ma siis kell 2 hommikul täna lõpetasin. Ja ega ma siis kohe väga rahul polnudki. Aga hommikul neid uuesti vaadates, tõdesin, et tegelt võib ikka täiesti rahule jääda. Loodan, et tulevased omanikud on samuti rahul!



Minu lemmik on see:


Aga ka teised tulid väga armsad mu meelest:



Kaks viimast on meesterahvastele. Ühele, st viimasele tegin ka pliiatsihoidja. Oleks pidanud varem selle peale tulema. Aga noh, teinekord siis...

Järgmiseks jälle kudumislainel!

2 comments:

  1. Maru kenad! Kas Sa oskad soovitada mõnd õpetust? Ma pole kordagi veel köitmist proovinud, kuid tahaks katsetada just sellist, kus õmblusi ei jääks väljast näha (et oleks nagu päris :P ).

    Eelmisel aastal, kui vingus ninaga ostsin poest kalendermärkmiku, leidsin, et mulle ei sobi ükski pakutavatest - peaks siis ise tegema, ju :)

    ReplyDelete
  2. Tead, ma lähipäevil panen õpetuse üles. Pildid tehtud, aga täna polnud mahti õpetuse kirjutamiseks. Seega, annan märku kui õpetus ülevl!

    ReplyDelete