Tuesday, November 22, 2011

Tuukrimüts

Likvideerin vana võla. Juba mõnda aega tagasi esitasin ma näoraamatus palve, et lapsevanemad oma laste peaümbermõõte üles kirjutaksid. Vastutasuks loosisin vastajate seast ühe, kelle laps sai omale tasuta mütsi. Sooviti saada ämbliku mütsi. Pealtnäha lihtne, eks? Aga reaalis ei tulnud mul kuidagi inspiratsiooni peale. Proovisin mitu korda alustada aga no kuidagi ei tundud, et see oleks õige. Jätsin siis asja paariks nädalaks laagerduma (taevale tänu, et tegemist on hea tuttavaga, kes sellega nõus oli :D). Ja lõpuks tuligi idee.



Ma pean tunnistama, et see on üks väheseid mütse, mis isegi valmides ei tulnud päris see, mida ette kujutasin. Tuukrimüts ise tuli just selline nagu mõttes ette kujutasin, aga see ämblikuidee teostamine ei tulnud kuidagi välja. Aga ausalt, pärast kuuendat katsetamist ma rohkem enam ei üritanud. See oli parim, mida ma ämblikust suutsin välja meelitada. Ma ei tahtnud liiga tõetruud ka teha, sest müts peab olema lapse sõber, mitte asi, millega last hirmutada kui too sõna ei kuula näiteks :))).



Müts on kootud kahekordsest lõngast ja on tõsiselt soe. Atsul hakkas pea higistama juba ainuüksi sellest, kui korraks seda pähe talle proovisin. Seega talvel käreda pakasega pole hirmu ka, et lapsel külm oleks. Olen täiesti vaimustuses Drops Alpaca omadustest!!!! Mütsi äär hoiab hetkel veidi üleval, kuna pildistamise hetkeks ma polnud jõudnud seda veel aurutada.



Lõngaks: Drops Alpaca ja Fabel (kokku kulus 110g)
Vardad: 3 ja 3,5
Idee: omalooming

No comments:

Post a Comment