Monday, November 14, 2011

Toetusoksjoniks Lume-Tegelinski

Juba ammu mõtlesin, et kuidas saaksin mina anda oma panuse Mustrimaailma heaks. See on ju minu virtuaalne kodu! Ma ei oska tõlkida, see on fakt! Ja ma ei tea veebimaailmast suurt midagi, ka see on fakt. Aga ma oskan teha mütse. Üks õhtu, kui see mõte mulle jälle rahu ei andnud ja lausa magadagi ei lasknud, siis tekkiski idee teha üks müts ja panna see oksjonile. Nii saangi ma anda oma panuse ja samas loodetavasti ka kedagi rõõmustada. See on mu esimene oksjon ja ma loodan, et mõni ikka sellest osa ka võtab :D .

Igatahes öösel unes tekkis ka mütsi visioon. No nagu minu puhul üsna tavaline :). Ja kuigi plaanisin mütsi alles see nädal tegema hakata, siis idee ei andnud rahu ja juba hommikul tõttasin oma lemmik lõngapoodi Menita, et vajaminevat lõnga osta. Lõnga osas ei tekkinud mul hetkekski kahtlust, mida kasutada. Kuna tegemist on siiski Garnstudioga tihedalt seotud käsitööfoorumiga, siis lõngaks pidi ilmstingimata saama midagi Dropsi valikust. Ja nagu taevakingitus, just sel päeval olid Dropsi lõngas väga-väga soodsalt müügis (ju siis keegi kõrgemalt kiitis mu idee heaks :D). Ja juba samal õhtul valmis esimene katsetus. Kõrvaklappe tegin korduvalt ümber, et oleks ikka mugavad ja ka ninasid katsetasin mitmeid erinevaid. Igatahes lõpuks sai ta valmis ja selline ta siis on:



Müts on heegeldatud kahekordsest lõngast (Alpaca ja Karisma koos).



Lõng: Drops Alpaca, Drops Karisma, nina puuvillasest lõngast, suu meriinolõngast ja kräsuline äär efektlõngast
Heegelnõel nr 4,5
Idee: omalooming

Oksjoni enda leiab siit! Võtke kindlasti osa!


Peatse lumeni,

Mytsi Wabrik

No comments:

Post a Comment