Wednesday, March 16, 2011

Patsimüts ja kudumiskott

Ega see suvi kauaks ikka jää, eks:)) No ma lihtsalt leidsin ühe oranži mohääri ja valge villase lõngatoki ja tahtsin neist midagi teha. Mõtlesin, et teen ühe mütsi. Aga ma ei tahtnud teha päris tavalist. Olen juba ammu tahtnud katsetada patentkoes kudumist. See oli hea võimalus seda tehnikat õppida. Peaks mainima, et ma olin enne tonti näinud - arvasin, et see on väga keeruline, aga tegelt on see ju imelihtne! Lahe! Kindlasti proovin veel! Tegin veidi suurema ja lohvakama, sest mul juuksed on juba parajalt pikad (ja järgmiseks talveks veel pikemad ilmselt) ning tavalistesse murumuna mütsidesse pats ju ei mahu. Kusjuures katsetasin mütsi ka juba ära ning on tõesti mõnusalt soe ja pehme. Mulle meeldib!

Lõng: mingid lõngajäägid.
Vardad: 3,5
Idee: omalooming
Silmuste arv: 980 (veebruar)+6570 (märts)


Nii, järgmiseks esitlen kudumiskotti. Sellega juhtus selline jama värk, et tahtsin peale tikkida suitsupääsukesi. Korduvad katsetused aga ebaõnnestusid totaalselt, seega loobusin. Kotti jäid kaunistama vaid rukkilille õied, mille idee sain Mustrimaailma sini-must-valge võidutööst.
Kotti saab kanda kahel moel - kas paeltest hoides või siis vööle kinnitades. Kahjuks pildile ei õnnestunud õiget värvi saada. Kott on halli ja sinakas-lillaga.



Lõng: Rowan Handknit Cotton, punakaslilla (pigem on see ikka sinakaslilla) ja helehall
Vardad: nr 4, heegelnõel 4
Idee: omalooming, rukkilille muster on eelmainitud teemast.
Silmuste arv: 4744


Peatse kohtumiseni,

3 comments:

  1. Müts on vahva ja kott kudu-heegelhulludele va-ja-lik....ja mis ilus lõngakera sealt piilub....

    ReplyDelete
  2. See lõng on Katia Bombay ja sellest saab peagi mu poja särk! Ja aitäh!

    ReplyDelete