Tuesday, January 24, 2012

Kõige esimene...

Seoses Mytsi Wabriku Facebook'i fännilehe loomisega tuuseldasin vanades piltides. Ja mis ma leidsin! Ma leidsin oma kõige esimeste tööde pildid üles :). Aasta siis oli 2007.



Faktides täpne olles, siis täitsa esimene see tegelikult pole, vaid hoopis teine "katsetus" :)). Arvestagem fakti, et umbes 2 nädalat enne seda ajasin ma kudumisraamatus sõrmega järge ja püüdsin silmuseid luua :)). Ma olin vist peast ikka täitsa rase selleks hetkeks, et algajana selline töö ette võtta. Mäletan imehästi, et nädal aega tegin seda kampsunit. Uskumatu, eksole?!




Muide, kampsun on siiani alles ja näeb endiselt sama hea välja! Kusjuures väiksem kannab seda juba kolmandat aastat ja talvisel ajal pea igapäevaselt!




Veidi nostalgitsev


No comments:

Post a Comment