Sunday, November 7, 2010

Kolme päeva kalendermärkmik

Nii! Uhkelt esitlen oma kalender-märkmiku. Ja tõesti, tõesti, mul kulus selle tegemiseks 3 päeva! 1 päev kulus netis tuhlamisele ja tehnika selgeks õppimisele. Teine päev kulus mul kalendri kujundamisele, küljendamisele ja välja printimisele. Uskuge või mitte, aga see pole üldse nii lihtne kui kõrvalt vaatajale ehk tundub. Katsuge ise lehed õiges järjekorras jooksma saada. Ning kolmas päev kulus selle köitmisele ja kaanetamisele. Sisu köitimine oli tegelt suhteliselt lihtne. Iseasi oli muidugi see, et neid lehti pidi kuidagi ka paigal hoidma, et nad kõik ikka ilusti tasaselt jääks. Selle kohapealt olen järgmine kord kindlasti targem! Ja kaanetamise osas olen ka kindlasti järgine kord targem. Ma natsa laamendasin ühe vana raamatu kallal, sest ma pidin ju nägema, kuidas see tehtud on :P . No järgine kord siis tean, mida teisiti teeks ;) . Aga siit see siis tuleb, kaua tehtud kaunikene!


Peatse kohtumiseni, sest palju asju juba tegemisel!

No comments:

Post a Comment