Sunday, November 21, 2010

Natuke üht ja teist, veidi kolmandatki

Täpselt isadepäevaks valmis üks mehine sall. Tegelt ei olnud see nii plaanitud, aga peab siiski tõdema, et ajastus oli hea (Y). Ja tundub, et sallikandja ise oli salliga väga rahul.


Natuke sai taaskord omaloomingut tehtud. Kuna lõng oli peenem ja vardad samuti, siis sai rohkem silmi loodud (täpsemini esiosale 70, taha 60) ja algus ega lõpp ei ole mitte ripskoes, vaid pärlkoes. Ja kudusin ma altpoolt ülespoole (lihtsalt harjumuse jõud:) ). Aga muster sama ja pm ikkagi sama sall, mis õpetuses.

Lõng: Amaya, terve tokk (100g/360m)
Vardad: 3,5
Idee: Garnstudio, muster 0-688


Ja siis tahtsin teile näidata ühte väääga ilusat kangast, millest ma kardinad õmblesin. Ega see õmblemine ise väärigi mingit tähelepanekut, aga see kangas on minu arvates lihtsalt imeline. Ma ostsin selle mõned kuud tagasi ühelt kirparilt. Tol hetkel ei teadnud ma päris täpselt ise ka, mis ma selle kangaga plaanin teha. See oli üks oste, mille kohta ühtlen ma: Lihtsalt peab omama!!! Ja siis kui poisid teatasid, et nad soovivad mõlemad omaette tube saada, siis teadsin kohe, millised kardina Atsu oma tuppa saab! Ja kuna reedel saime mõlemale poisile voodid (sellest saab mingi hetk lugeda mu lobablogist), siis pold muud, kui masin välja vedada ja kangast kardinad meisterdada. Proovisin seekord ka esimest korda oma masina nö overlokk õmblust. Päris hästi toimib. Jäin täitsa rahule ja kavatsen seda veel katsetada. Ja seda võimalust tuleb mul veel küll, sest kanga hunniku, mis ma eile kaltsukast koju vedasin.... mmmm, oleks vaid aega, oleks vaid...! Aga kardinad on siin:


Ja siin veel midagi laste meisterdatud. Kristjani arvates on kudumine lahe, just nimelt sõrmedega kudumine! Lahe, et ma seda videot nägin!

Peatse nägemise/lugemiseni, sest kohe-kohe valmimas on mitu mitu asja!

No comments:

Post a Comment